Zamknij

Hydraulik

Nr oferty: StPr/24/0929Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Człuchowie

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Plantowa 28, 77-300 Człuchów, powiat: człuchowski, woj: pomorskie
Zakres obowiązków: prace związane ze stanowiskiem hydraulika
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 02.01.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
  • zasadnicze zawodowe
    Dane pracodawcy:
    Pracodawca: Zakład Gospodarki Komunalnej przy UG Człuchów
    Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
    Adres: Jerzego z Dąbrowy 1a, 77-300 Człuchów, powiat: człuchowski, woj: pomorskie
    Osoba do kontaktu: Maria Teteruk
    Numer telefonu: 598343443
    E-mail: [email protected]
    Język aplikacji: polski
    Wymagane dokumenty: cv
    Sposób kontaktu
    przekazania dokumentów:
    prace związane ze stanowiskiem hydraulika
    StPr/24/0929
    data rozpoczęcia pracy od 02.01.2025
    wynagrodzenie od od 4 666 PLN

    prace zwiazane z wykonywanym stanowiskiem
    StPr/24/0927
    data rozpoczęcia pracy od 29.11.2024
    wynagrodzenie od od 4 300 PLN

    malowanie konstrukcji stalowych oraz kontenerów
    StPr/24/0920
    data rozpoczęcia pracy od 10.12.2024
    wynagrodzenie od od 5 000 PLN

    Zakres obowiązków: -pomoc przy obsłudze kas samoobsługowych -obsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi procedurami -utrzymanie czystości w miejscu pracy -dbanie o ekspozycję towarów -pracownik na tym stanowisku nie pracuje na kasie standardowej, nie sprząta całego sklepu, nie rozładowuje towaru. Jest to tylko i wyłącznie praca z klientem używającym kas samoobsługowych
    StPr/24/0918
    data rozpoczęcia pracy od 09.12.2024
    wynagrodzenie od od 4 300 PLN

    Klasyfikacja, sortowanie, pakowanie skór
    StPr/24/0917
    data rozpoczęcia pracy od 01.12.2024
    wynagrodzenie od od 28,1 do 28,1 PLN

    Opis stanowiska: - pozyskiwanie nowych klientów w zakresie wynajmu i serwisu odzieży roboczej
    StPr/24/0908
    data rozpoczęcia pracy od 15.11.2024
    wynagrodzenie od od 4 800 do 8 000 PLN

    •sporządzanie opisu przedmiotu zamówienia oraz realizacja zamówień •przygotowywanie zestawień otrzymanych ofert •weryfikacja ofert i analiza zgodności z przedmiotem zamówienia •prowadzenie negocjacji cenowych •weryfikacja prawidłowości faktury ze zrealizowanym zamówieniem •archiwizacja zleceń i raportowanie wyników pracy •współpraca z kierownikami budów oraz kosztorysantami •współpraca z działami i komórkami organizacyjnymi funkcjonującymi w ramach struktury firmy
    StPr/24/0910
    data rozpoczęcia pracy od 01.12.2024
    wynagrodzenie od od 4 800 PLN

    przygotowanie i organizacja materiałów i urządzeń budowlanych
    StPr/24/0902
    data rozpoczęcia pracy od 01.01.2025
    wynagrodzenie od od 4 666 PLN

    Opis i zakres obowiązków stażysty: Analizowanie i obsługa raportów dotyczacych sprzedaży nieruchomiści przed upływem 5 lat od daty nabycia. Wykonywanie czynnosci kancelaryjnych związanych z przygotowaniem korespondencji do wysyłki oraz dokumentacji do składnicy akt. . Przygotowanie dokumentów potrzebnych do przeprowadzenia czynności sprawdzająych. Obsługa klienta przy wydawaniu zaświadczeń.
    StPr/24/0904
    data rozpoczęcia pracy od 13.11.2024
    wynagrodzenie od 1 994,4 PLN

    obsługa kas fiskalnych, obsługa pieca do pizzy, kawomatu,
    StPr/24/0896
    data rozpoczęcia pracy od 12.11.2024
    wynagrodzenie od od 4 300 PLN